dilluns, 24 de novembre del 2008

17 ANYS.....


El 23 de novembre de 1991 Freddie Mercury va anunciar al món que patia de SIDA mitjançant un comunicat de premsa que va ser blanc de moltes especulacions.

Ell mateix deia: «Responent a les informacions i conjectures que sobre la meva persona han aparegut en la premsa des de fa 2 setmanes, desitjo confirmar que he donat positiu en les proves del virus i que tinc la SIDA. He procurat mantenir oculta aquesta informació per a protegir la meva vida i la de qui m'envolta, però ha arribat el moment que els meus amics i fans de tot el món coneguin la veritat i espero que tots s'uneixin a mi, als meus metges i a tots quants lluiten per combatre aquesta terrible malaltia».

Va morir de bronconeumonía multilobar el 24 de novembre de 1991 i el seu últim desig va ser el rellançament de Bohemian Rhapsody amb l'objecte de recaptar fons per a la lluita contra la SIDA. Després de la seva mort, es va continuar amb l'edició de gran quantitat de material que Mercury havia deixat preparat. El seu últim viedoclip va ser These Ares The Days Of Our Lives on ja es veu un Freddie Mercury molt prim i amb molta quantitat de maquillatge per dissimular el seu aspecte, motiu pel qual el clip es en blanc i negre, les seves últimes paraules van ser “encara t’estimo”



L'any 1997 Queen treu el disc "Queen Rocks" on apareix un tema indedit on la resta de la Banda li ret un homenatge amb aquesta emocionant cançó escrita per Brian May, tot i que no es descarta la col.laboració d'en Roger Taylor i John Deacon en la composició de la mateixa.



I per acabat us deixo amb un tema molt conegut de la banda "One Vision" que es el tema que obre el disc "A Kind Of Magic" de l'any 1986.

3 comentaris:

aigua ha dit...

Genial Freddie Mercury...quan vaig saber de la seva mort vaig plorar, no sé perqué, no el coneixia en persona, però m'agradava la seva música, originalitat i la vitalitat que mostrava en l'escenari.
Gràcies

Jobove - Reus ha dit...

gran post felicitats !!

llarga vida al Freddie !!

salutacions

Anònim ha dit...

EL SEU FINAL VA SER PATETIC. AQUELL ARROSSEGARSE....AMB FALSA VITALITAT. EL SEU TERRIBLE ASPECTE...QUE TRIS....I ERA TAN BO¡ JUGANT AMB BCN......