dilluns, 19 de gener del 2009

100 Hores, Tot un Mèrit!!!


Aquesta mitjanit passada finalitzava la Marató de 100 hores en motiu de la celebració dels vint anys del programa Cops i Flames de Punt 6 Ràdio. Una marató en la que vaig tindre la gran oportunitat de col•laborar juntament amb el Ramon Bergadà i la Sílvia Sagalà en un especial d’òrbita R (la secció d’humor del programa Club Cultura).




Des d’aquest modest bloc i amb aquestes línies vull agrair de tot cor l’oportunitat que he tingut de poder participar en un programa que des de fa una bona colla d’anys que segueixo i que al llarg dels anys m’ha permès descobrir molts grups de casa nostra i la música que fan.

Fer una Marató de 100 hores no es una tasca gens fàcil, vaig tindre també l’oportunitat de viure el inici d’aquesta marató i de seguir-la durant moltes estones. Fins i tot dissabte a la nit quan els vaig acompanyar en directe quasi fins a les tres de la matinada i un cop arribat a casa i comprovar que ells continuaven al peu del canó i com a l’endemà quan et despertes i veus que hi continuen, això es digne d’admiració i estima a la música en català.

Rebeu la meva enhorabona i el meu més sincer aplaudiment.

Gràcies Josep, Jordi, David i Marta!!!!

Per molts anys!!!

3 comentaris:

Jordi Pinyol ha dit...

Gràcies a tots valtros, amics, per haver estat una peça més de l'engranatge que ha fet possible assolir l'objectiu de les 100 hores.

Molt bonica la foto aquesta d'aquí a dalt on se'ns veu ben feliços quan macaven poc més de dues horetes per arribar al final. Amb el teu permís te la 'robo'.

Salut i ens seguim veient, llegint i/o comentant.

Jordi Pinyol ha dit...

Evidentment on diu 'macaven' ha de dir 'mancaven'...

el nen de les oques ha dit...

He cregut convenient eliminar un comentari que no tenia res a veure amb l'article.