dimarts, 29 d’abril del 2008

La Filera del Darrera........ (tot veient MAM)


Aquest dissabte passat juntament amb uns bons amics varem anar al Bravium per tal de veure M.A.M.
L’Obra va estar bé vaig riure molt, La Lourdes em va agradar moltíssim i vaig riure molt sobretot amb la part dedicada a la "MIUSIC", pel que fa al Gerard em va carregar una mica ja que quan una persona es passa tota l’estona fent el mateix deixa de tindre gràcia. Tot i que he de dir que el vestuari de les ampolles d’aigua era molt original, Bé i el David Ferre va ser genial, quin fart de riure quan sortia a fer les cortinetes lluint tots els seus encants.En resum, “M.A.M” em va agradar força i m' ho vaig passar bé. Tot i que va haver un punt bastant negatiu que em va emprenyar molt i que va provocar que el meu estat de nervis un cop acabada la funció estigues bastant elevat, I és que a la fila del darrera hi teníem un clar exemple de la mala educació i el poc respecte sobretot de cara als actors, ja que teníem unes persones que només arribar es van posar a menjar patates fregides de xurreria amb la bossa de plàstic intentant fer tot el soroll possible tant amb la bossa com amb les dents mossegant i mastegant els tubercles fregits, per cert deuria ser una bossa mitjana o gran ja que no se la van acabar fins ben entrada l’obra.
L’altra cosa que em va treure de polleguera es que es veu que coneixien als actors (particularment a la Lourdes) i es van passar tota l’obra parlant, amb frases del tipus.....

“ai mira que bé que ho fà”
“ mira quins ulls posa i quina cara més bufona”
“ ai mira el noi ensenya mig cul”
“ aahhhh!!! Però si porta els pantalons al reves”
“ Jo a la Lourdes la conec des de petita i ja sabia que arribaria lluny”
“ Ai que fan ara? Si que criden!!!”
“ que ho sabies que son cosins, jo si, de tota la vida que ho se”

Doncs si senyors, tota l’obra així des del principi fins al final, entre les patates i les converses allò semblava la Plaça Prim mes que un teatre. Aquestes persones haurien de tindre l’entrada prohibida als teatres i a qualsevol tipus d’espectacle.

2 comentaris:

aigua ha dit...

Hi ha gent molt maleducada que no pensa ni en els actors ni en el altres espectadors.Haurien de fer sortir fora a aquesta gent!

Jordi Pinyol ha dit...

Tal com vaig dir fa uns dies al Fotolog, jo també en tenia unes al darrera que feien comentaris d'aquest tipus. Es veu que és una mena de plaga...