dimecres, 30 d’abril del 2008

Que Marxi Ventdelplà!!!!!!

Aquest dilluns tornava per enèsima vegada a les pantalles la sèrie Ventdelplà. Com que els dilluns no fan massa cosa que valgui la pena a la TV vaig optar per mirar-me aquest primer capítol i la veritat es que em vaig avorrir moltísim quasi fins al punt d’adormir-me, tot i l’aparició d’Abel Folk però amb una trama entorn a l’amnèsia la qual es preveu més que previsible. Juntament amb la meva dona varem comentar que no ens la miraríem mes degut a l’avorriment que provoquen.

Ahir dimarts teníem l’opció de veure House i abans de mirar com el Barça no era capaç de marcar cap gol varem decidir donar una segona oportunitat a Ventdelplà i el resultat va ser que ni tan sol vam acabar el capítol, i abans de la mitja part ja miràvem el doctor de Cuatro que tot i que son episodis repetits valen molt més la pena que la Ventdelplà.

Si ja no es saben que inventar per aguantar la trama doncs que l’acabin i punt. De fet l’anterior temporada ja carregava bastant i molts episodis es feien molt pesats.
De fet TV3 últimament en la qüestió de series de producció pròpia no arriba ni a l’aprovat, series com ZOO, Mar de Fons, 13 anys i un dia, Ventdelplà i fins i tot el Cor de la Ciutat ja avorreixen molt i potser valdria la pena començar-se a pensar en acabar amb elles d’una per totes i fer series amb una mica més d’originalitat i no sempre amb les mateixes histories.

5 comentaris:

Jordi Pinyol ha dit...

Home... que els que vivim sols ens entretinguem mirant bodrios per la tele encara té una certa lògica. Però quan ja és cosa de dos hi ha activitats més interessants a què destinar el temps (diria jo..) Tampoc entrarem en detalls, tot és qüestió de posar-hi imaginació.

I, conyes a banda, jo també els he trobat bastant carregants aquests nous capítols. Em sembla que no calia tornar-hi. A més a més els qui canten la banda sonora de la sèrie en aquesta nova edició trobo que desafinen una mica.

Anònim ha dit...

apreciat nen:
se que ets un fidel seguidor de Perdidos, i tinc una pregunta per vos:
que et sembla les noves veus?
han canviat la de jack, la de sawyer, fins i tot la de sayhid!
espero resposta.

aigua ha dit...

Doncs jo miro la serie de reull,mentres faig altres coses,perque son una mica com de la familia i he de saber que es de la seva vida no? :)

el nen de les oques ha dit...

no és la primera vegada que passa que en una serie canvien els dobladors d'una temporada a l'altra, al prinpici costa una mica però en quan ja han passat uns quants episodis ja t'acostumes. De fet la quarta temporada l'estic seguit en versió original subtitulada fruit de la meva desesperació i devoció per la serie...

Anònim ha dit...

M'adhereixo a la causa "QUE MARXI VENTDELPLÀ"!!!

És un producte cremat i recremat!