divendres, 18 de juliol del 2008

Jordi Basté i el Món a Rac 1




El món a Rac1 finalitza avui la seva temporada fins al setembre. Al principi quan em vaig assabentar que en Jordi Basté substituiria a Xavier Bosch, em va xocar una mica per que no m’imaginava al Basté parlant d’alguna cosa que no fos esport, ja que durant molts anys l’havia seguit tant en la seva etapa a Catalunya Radio com a Rac1. ell va fer que m’escoltes un programa d’esports sense que l’esport m’interessi gaire.

Doncs avui després de set mesos escoltant-lo quasi cada dia, he de dir que no m’ha defraudat gens, continua sent ell i cada dia m’agrada més la seva manera de fer ràdio, la seva naturalitat, les seves rialles quan s’ha de riure i sigui amb qui sigui, la seva seriositat quan el tema ho demana o el seu entreteniment.
A més a més el programa compta amb una colla de col·laboradors i un seguit de seccions la qual la meva preferida es la de les series de televisió la qual procuro escoltar-la cada setmana.

Esperarem doncs fins al setembre per poder escoltar de nou a Jordi Basté, mentrestant el món a Rac 1 continua aquest estiu amb la Núria Riquelme.






5 comentaris:

Persona non grata ha dit...

jo era mes del xavier bosch, però he de reconeixer que m'ha agradat força en jordi.
al principi no m'hi acostumava, però al final...
fins al setembre.
per cert, antoni bassas, bona sort, company.

Anònim ha dit...

Doncs sincerament, a mi m'ha decebut molt. Estic cansat d'en Jordi Basté i de la seva entonació llepada i "pilota", de l'excés d'opinió personal que manifesta i de les seves veritats úniques i absolutes, de les seves interrupcions als oïents que truquen... etc. Enyoro en Xavier Bosch i molt, tant, que aquests dies ja escoltava en Basses, aprofitant els seus últims i bons programes a Catalunya Ràdio. M'alegra saber que la Núria Riquelme dirigirà el món a RAC1 durant l'estiu.

Anònim ha dit...

doncs a mi m'agrada com ho fa el Basté, i al setembre tornaré a escoltar-lo, de fet quasi sempre escolto RAC1 a banda dels caps de setmana que escolto al gran Xavier Solà.

Anònim ha dit...

Perdona que t'ho digui però aquest post sembla un publi reportatge fet pel Conde de Godó, Grande de España i amo de RAC1. Això si traduit al català ja que el Sr. Conde no habla catalan.

aigua ha dit...

M'agrada l'entusiasme que mostra el Basté cada matí. No vas anar al teatre quan van venir els del món? jo si que vaig anar, va estar força bé i vaig poder fer un munt de fotos! :)